d'Ossekoppenloop

Trim- en wandelloop in Ossenisse

09.09.2017 Uitslag d’Ossekoppenloop

1 reactie

Uitslag editie vier van d’Ossekoppenloop in Ossenisse.

Korte afstand 5,7 km

Midden afstand

Lange afstand

Kidsrun

Van de wandelaars is er geen tijdsregistratie genoteerd.

Auteur: Margo Hermans

Op aarde ~ 1972 | Directiesecretaresse ENGIE ~ 1994 | Eega ♥ Han ~ 1997 | Schilderen & tekenen ~ 1998-2015 | Mama ♥ Stijn ~ 2003 | Hardlopen ~ 2009 | Medeorganisator VESTROCK ~ 2010-2014 | Eigen blog aangedurfd ~ 2014 | Minerva Netwerk Directiesecretaresses, lid werkgroep ~ 2014 | Redactielid De Snisser Courant ~ 2014 | Medeorganisator d’Ossekoppenloop ~ 2014 | Eindredactie De Snisser Courant ~ mei 2015 | Eerste marathon ~ april 2017

One thought on “09.09.2017 Uitslag d’Ossekoppenloop

  1. Hallo,

    Ik zag zojuist de uitslag en ik zag een heel klein foutje. Nu is dit me vaker overkomen dus wilde ik het een keer melden.

    Ik (Thomas Wulffraat) heb Matti Buysse voor de finish streep nog met een sprint ingehaald. Dat betekent dat ik eigenlijk als 18e gefinisht ben met zijn tijd op de lange afstand. Kan dit nog aangepast worden?

    Alvast hartelijk dank,

    Met vriendelijke groet,

    Thomas Wulffraat

    Like

Geef een reactie

